Виваком изненади...

Купи си телефон, че да плащаш сметки на вятъра!
След успешното ми закупуване на смартфон ден преди Нова Година за мое голямо съжаление разбрах какво е да те набутат без да очакваш! Абонат съм на Виваком, телефонът ми не е закупен от тях( и слава Богу!). Веднага след като разопаковах телефона си взех сим картата от стария телефон и я поставих на новия. Радвах се на всички приложения, синхронизирах всичките си профили в социлани мрежи и пощи. След няколко часа
получавам смс от Виваком, който ми съобщаваше, че използвам трансфер на данни и не е зле да си направя план за да не се увеличава сумата, която до момента съм натрупала. Изнеадата ми беше огромна! Още при поставяне на сим картата всеки, който си е сменял телефона знае, че се получава смс с настройки за изпращане на смс, ммс и данни. Получения смс гласеше, че телефона ми не може да бъде настроен с подобен смс и е нужно да посетя сайта на Виваком за да го настроя ръчно. Еестествено не го направих, все пак в първия работен ден след Нова Година щях да посетя магазина им и да си направя план с мобилен интернет. С това съобщение, опасенията ми, че ще натрупам сметка използвайки данни изчезнаха. По смартфона не беше пипано абсолютно нищо в опциите, което да позволи пренос на данни. Използвах единствено домашната Wi-Fi мрежа. На следващия ден проверих сметката си отново и тогава ми причерня - 40 лв. сметка! Проблема не е само в парите, проблема е в това, че когато си закупиш телефон си принуден да си закупиш и мобилен интернет, защото дори и да не искаш сметката ти нараства с часове! Аз питам, защо е нужно това? Защо трябваше да извадя сим картата от новия си телефон и да използвам стария, докато отвори тъпия им магазин, за да си пусна ИНТЕРНЕТ понеже използвайки домашния си такъв сметката ми расте и расте и расте....?!

Няма коментари:

Публикуване на коментар