Случвало ли ви се е да...


Коледните и новогодишни празници отминаха и в мен остана горчивия опит от това да пазарувам в обикновен магазин с обслужващ персонал. 
Малко преди Коледа исках да си взема смартфон за приличната сума от около 300-350лв. Интересувам се от техника и следя кои телефони с какво разполагат, така че знам какво търся и какво ще ми върши работа. След обстойно и безрезултатно преглеждане на брошури на Теленор, Виваком и Техонмаркет реших да посетя Хенди, тъй като мои приятели няколко пъти пазаруваха от там и останаха доволни. Естесвено седмица преди Коледа в магазина им
не беше останало почти нищо и попитах дали ще получат скоро стока и дали ще имат нещо ново. Отговора беше - "Не знам, ще дойде стока, но какво ще е не мога да кажа". Взех и тяхна брошура и след като се прибрах в къщи си харесах един смартфон. Реших, че това ще е телфона и на следващия ден отново отидох в магазина с намерението да го поръчам. След като уточнихме модела, консултант-продавача (спорно е колко точно умее да консултира) се обади в друг техен магазин, в който имаха въпросния модел и го поръча. Уточнихме деня, на който ще получа телефона и естесвенооставих телефонния си номер, за да се свържат с мен, когато пристигне. Минаха почивните дни, мина и уговорения ден (два дни преди Коледа), но обаждане така и не получих. Отново отидох в магазина с надеждата, че телефона е пристигнал и не са имали възможност да ми звъннат или просто за забравили. От вратата ме посрещет с физиономия, която сама по себе си говореше, колко им е приятно да ме видят отново в магазина и изречението - "Има само два телефона налични за цяла България и не се знае дали точно на нас ще го пратят :) Изберете си нещо друго!", при което аз едва не паднах от изненада, защото не очаквах да чуя точно такова смешно оправдание! Все пак беше потвърдено, че телефона е наличен и ще бъде изпратен! Сдържах емоциите си и спокойно огледах това, което наричаха "избор" на нещо друго (в магазина стояха същите подобия на тефони от предишното ми посещение). Казах им, че тези телефони не ме устройват и че искам точно този модел, който съм поръчала! Попитах учтиво кога ще разберат дали точно в техния магазин ще изпратят лефона (което е абсурдно) и отговора се състоеше само в едно повдигане на рамене. Излязох бясна от магазина и минах през всички магазини, които предлагат телефони и нищо. Виваком не можели да ми продадат телефон на свободна продажба, защото "нямало как да ми изпишат телефона от магазина"! Теленор - "трябва да сте наш абонат", а от Техномаркет просто излязох така както влязох ( имаха един мини щанд за телефони, в който имаше само Samsung за 800-1000лв.). Примирих се, че за празниците ще остана без телефон... 
Оказва се, че да живееш в малък град дори и с наличието на магазини на всички мобилни оператори не можеш да си вемеш телефон на свободна продажба. Не можеш да си поръчаш. Не можеш и да разчиташ, че някой ще благоволи да си свърши работата (защото това им е работата) и ще те зарадва с нещо, от което имаш нужда и очакваш с желание точно за Коледа! Аз лично повече няма да използвам услугите на тези въпросни магазини. Вярвам, че има ужасно много хора като мен, които не са доволни от обслужването или от поддръжка на дадена фирма или верига магазини. С пазаруването в тези магазини аз вече приключих! Споделям това с вас, за да знаете от къде НЕ трябва да пазарувате и да НЕ разчитате на сериозно и културно обслужване! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар